ПРОСВЕТНИ ИНФОРМАТОР

Почетак » Педагогија » Педагошки принципи » Принцип јединства теорије и праксе

Принцип јединства теорије и праксе

Принцип јединства и складности речи и дела, теорије и праксе је педагошки принцип који има за циљ да повеже теоријска знања са практичним деловањем.

Пожељне активности васпитача

Да би се овај принцип испоштовао потребно је да се изаберу и примене методе, поступци и средства у складу са циљевима и задацима васпитно-образовног рада. При свему томе се од наставника очекује и да буде доследан, јер приликом учења понашања, отежавајућа околност приликом диференцијације и генерализације тог учења је када се захтеви и очекивања наставника мењају према његовом сопственом нахођењу. Наиме, у том случају не постоји критеријум према коме би ученици научили шта је добро, а шта не у њиховом раду, јер наставник реагује увек различито. Такође, неопходно је да наставник и сам примењује у пракси оно што очекује од својих васпитаника. Уколико говори о заједничком одлучивању приликом оцењивања знања сваког од њих, онда мора мишљење других заиста и да узме у обзир.


Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

Услови коришћења

Creative Commons лиценца
Ово дело под називом Просветни информатор, чији је аутор Информатива портал лиценцирано је под условима лиценце Creative Commons Ауторство-Некомерцијално-Делити под истим условима 3.0 Србија .
%d bloggers like this: