ПРОСВЕТНИ ИНФОРМАТОР

Почетак » Приручници » Приручник – Психолошке кризне интервенције у образовно-васпитним установама

Приручник – Психолошке кризне интервенције у образовно-васпитним установама

Јединица за превенцију насиља Министарства просвете, науке и технолошког развоја у сарадњи са Немачком организацијом за међународну сарадњу (ГИЗ) и пројектом „Јачање структура за оснаживање и партиципацију младих у Србији“ објавили су приручник „Психолошке кризне интервенције у образовно-васпитним установама“.

Приручник је намењен запосленима у образовно-васпитним установама. Служи као практичан водич за поступање у кризним ситуацијама и садржи упутства како организовати живот и рад у образовно-васпитним установама након таквог догађаја. Пружа знања и информације о кризним ситуацијама као што су насиље већих размера, несрећа у којој су тешко повређени ученик или наставник, смрт, природне катастрофе итд. које на краће или дуже време поремете функционисање и уобичајени ток живота у установи.

Приручник је настао као резултат обука тимова за кризне интервенције које су одржане у 18 школских управа на територији Србије и кроз које је прошло око 1000 запослених у образовно-васпитним установама.

Циљ овог приручника је да се оснаже колективи за правовремену и одговарајуће реакцију када се овакве ситуације догоде. Верујемо да и на овај начин помажемо и учимо, како да деца, односно ученици, родитељи, наставници, образовне и друге надлежне институције преузму одговорност за бригу о себи и другима.

Документ можете преузети кликом на овај линк

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

%d bloggers like this: