ПРОСВЕТНИ ИНФОРМАТОР

Почетак » Вести » Ја бих то овако

Ја бих то овако

Републичко такмичење ученика средњих школа Србије у организацији Гимназије Никола Тесла Апатин под називом “Ја бих то овако“ биће одржано 12. и 13. децембра са почетком у 10 сати у Културном центру у Апатину.

Ja bih to ovako

Наиме, под покровитељством Покрајинског секретаријата за образовање, прописе, управу и националне мањине – националне заједнице и СО Апатин, Гимназија Никола Тесла Апатин реализује средњошколски пројекат “Ја бих то овако“. 12. и 13. децембра, у финалу такмичења, на позоришне даске ступиће ученици средњих школа из Новог Сада, Обреновца, Зајечара, Панчева и Апатина.

Трочлани стручни жири одлучиће која екипа је победник републичког такмичења у драмском импровизовању, а предвиђена награда је ваучер у вредности 40.000 динара који је намењен организацији путовања за чланове победничке драмске трупе.

Поводом ове манифестације 9. децембра са почетком у 17 сати у библиотеци Гимназије Никола Тесла, на адреси Блок 112 бб у Апатину одржаће се конференција за медије.

Циљ конференције јесте информисање јавности о овом битном догађају и популаризација ове драмске манифестације. На овом нивоу такмичења окупљају се најбоље средњошколске драмске трупе из целе Србије.

Учесници конференције биће Војислав Петровић, директор Гимназије Никола Тесла Апатин, Мирјана Ћалић, проф. српског језика и књижевности и координатор пројекта “Ја бих то овако“ и Никола Добријевић, проф. српског језика и књижевности и селектор пројекта “Ја бих то овако“.


Извор: www.025info.rs

Оставите одговор

